Mencari mentor hidup postive dalam Dunia Biz?


Saya boleh jadi orangnya.


4 Cara Atasi Masalah Perut Buncit dengan Selamat


Mengapa mencari mentor adalah penting?

Mentor itu tentukan masa depan anda. Jika mentor anda positif, maka masa depan akan jadi positif

Dalam shaklee ada kah yang tiada negatif?

Ini pasti ada, kerana setiap individu mempunyai mindset yang berlainan. Tapi saya berterima kasih upline saya semua mindset postiif kerana itulah rezeki mereka sudah melimpah akan membantu lagi kami yang di bawah nya.

Bagaimana kah upline sangat membantu?

Seperti saya mempunyai downline, saya sentiasa mencari mereka dan bertanyakan perkembangan. Jika semangat nya kurang saya boleh rasa dan begitu semangat saya mendorong mereka kerana setiap individu di dalam group saya adalah penting. Ok, jika mereka tidak dapat membalas saat itu, mereka akan balas bila free.

Bagaimana perasaan jadi Leader?

Terus terang, group saya masih lagi berkembang, belum ramai lagi membuka hati buat biz. Kebanyakan makan vitamin sendiri dan bagi keluarga atau kawan makan. Tapi saya bersyukur, setakat ni Shaklee membayar secukupnya juga jadi leader ni,hehe! Mungkin kamu lah yang membaca saya tengah !encari jadi downline supaya team kami lagi boleh maju debgan ada keunikan setiap individu.

"Bagaimana jadi ahli ni,sis? Macam saya mau join"

Senang saja. Isi form yang akan saya bagi melalui whatsapp, (boleh daftar online je!) Pas tu dengan rm65 ja tanpa modal boleh mulakan biz. Tidak lupa juga kita akan ada kelas supaya kamu lagi fasih menjalankan biz yang siok ni!

Adakah kamu yang saya cari menjadi ahli dalam #healthwisebiz? Bulan ini kami adakan #projekGajiTghBulan jom sertai kami sekarang!

Contact:
Facebook: Sharren Kaur
Google+: Sharren K. N.
Instagram: healthwisebiz
Whatsapp bizwithsharren sekarang! Untuk menanyakan kebaikan menjadi ahli!


Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE