Masker Energizing Soy Protein (ESP)

Masker ESP ni saya suka pakai semasa weekend.



Weekend sajalah masa saya ada selepas bekerja berderet sepanjang 8jam.

Ya, kenapa saya cakap 8jam? Sebab lunch hour juga time makan-makan dengan rakan kerja bersembang juga tentang kerja. Kadang terlepas lunch sebab kena pam susu. Apa lagi lepas bersalin masa tu (Si Ongkis bukan nama sebenar sudah masuk 8 bulan).

Masker la sebagai anti stress bagi sesetengah perempuan tu untuk de-stress keja. 

Sekarang sudah tidak kerja lagi. Pun tetap bermasker pula.

Saya rajin bermasker sebab muka saya kering dan kerap ada kemerah-merahan di pipi macam kena sun burn cuma tidak ketara sebab gelap bah kulit saya.

Masker ESP ini baru-baru ada saya buat experimen sebelum,semasa dan selepas memakai masker. Syukur ada rasa fresh dan wangi ja sepanjang test selama 30min.

Saya menggunakan ESP shaklee ini dengan target muka saya glowing,gebu dan licin. Lihat gambarajah dimuat naikkan. Dan buat perbezaan diantara gambar. Anda akan puas hati juga jika diamalkan dua kal i seminnggu

Sebelum
                              


Semasa
                             


Selepas
 

Overall, the difference are revealed



Kalau ada mau order ESP boleh cari saya sini
👇👇👇

Or call / sms

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling