Bagaimana caranya buat masker dengan minuman protein ESP

Cara-Cara Membuat Masker dengan ESP

Apa mewakili huruf ESP? ESP adalah Energizing Soy Protein dimana kekacang soya dicampur dengan bunga Vanilla semulajadi.

Mula-mula taburkan sesudu teh dua kali ke dalam mangkuk dan tuangkan sedikit air sehingga nampak pekat seperti gambarajah dibawah:-

ESP mixed water

Selepas itu tempekkan ke atas tapak leher, leher, naik ke atas dagu, pii, hidung atas bibir, dahi, kiri dan kanan dahi :





Finally, bilas pakai air biasa.. Akan menjadi seperti gambarajah ini:


So masker seperti ini harus digunakan selama 10-15 minit. Dalam 2 atau 3 kali seminggu.

Sebelum sapu masker ke atas kulit, saya rasa kulit saya kering, kusam muka tidak ceria dan suhu suam. Selepas  menggunakan ESP, saya dapat rasa #shakleeeffect dengan effect glowing, licin dan gebu. Rasa fresh betul.

Rasa minat dengan post-post saya? Tekan subscribe dan isikan emel kamu. Saya akan update kamu tentang next topic saya.


Dan

Masalah kulit dan cara atasinya

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE