YOUTH jualan licin dalam Shaklee

Skincare YOUTH Shaklee licin

Baru-baru ni Shaklee memborong 500 skincare YOUTH ke Malaysia online selling dan hanya 50 YOUTH dijual ke Kota Kinabalu Branch.

Waduh! Hasilnya dari jualan online selling ja terus 'insufficient' maksudnya licin habis produk YOUTH ini.

Apa yang buat online selling pun habis dijual? Apa keistimewaan YOUTH ini? YOUTH Skincare Selamat dan Terbaik dalam Malaysia ini boleh membantu anda memahami lebih dalam tentanf produk YOUTH ini.

Waw ka wow? Biar saya bagi share user YOUTH ini
dapat menceritakan Struktur kulit semakin baik dalam 14 hari bersama YOUTH.

Dari pandangan saya,kulit saya sensitive dan sesuai untuk kegunaan YOUTH ini cuma masa untuk mengamalkannya belum lagi dapat dimulakan.


Apa yang bez dari skincare lain tentang YOUTH ini:
-

.: 100% Vegan, Cruelty Free, Non-Comedogenic, bebas 1500 bahan berbahaya dlm skincare yg kebiasaannya ada.


Kelebihan YOUTH bulan promo Mac 2018




* Free Membership berharga Rm68.90

* Free YOUTH bag berharga Rm50++

* Free Radiance C + E berharga Rm400

* Cash Bonus Rm48

* Free 20% retail price

* Free postage


Whatsapp saya untuk info lanjut

Klik sini untuk ke whatsapp skrin saya

Sharren Kaurk
#founderofhealthwisebiz
#healthwisebiz
#pengedarshakleeUUC
#mamaongkis
#YOUTHbySharren

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE