"Kenapa Shaklee..?"

Selamat pagi, salam hari yang ceria untuk hari anda.

Just mau share ni.

Ada sia kana tnya ba,

'Kenapa ba dulu ko jual dari company XX tapi sekarang pula ko balik jual Shaklee?'

Sebabnya..apa yang saya lalui sama shaklee ni tidak pernah saya alami d mana-mana tempat tapi dlm shaklee ja saya bole jmpa.

3 ja la ah saya bagi actually banyak sangat:

Three of it is,
1. I can see the journey towards my dreams
Bagaimana? Dalam shaklee ni satu ja sebab pasal kesihatan saya sukaaa share..saya makan n rasa effect shaklee sendiri bagi sama saya. Dari bujang tu saya makan shaklee, semasa mengandung si OS saya betul2 pening lalat, lambat saya makan vitalea .sekalinya bulan ke 2 saya amalkan supplement. Bukan sekalinya beli satu set, masa itu banyak perlu bayar hutang. Terusnya, mendadak naik tenaga saya sampai lah boleh tolak stretcher pesakit yang berat 80kg..perghhh.. Mencabar tapi shaklee yang menolong saya ada tenaga. Masuk bulan ke3 baru amalkan satu set penuh prenatal. Syukur atas doa keluarga dan dalam masa yang sama saya mengamalkan supplement, nampak rambut baby saya time lahir lebatt betulL..dan 3jam ja saya dalam wad bersalin πŸ˜€

2. Life-saver hujung bulan

Ada satu kali dihujung bulan, gaji lambat masuk sebab swasta ba bukan gov yang fix gaji. Betul ni, tiada apa langsung dalam baNk. Sekali, Tuhan bawa berkat yang boleh sampai rm200 masuk dihujung bulan tu. Naa siapa mau bagi kan?

3. Biasanya supplemen saya tidak berapa suka

Tapi selepas mengenal shaklee dan shaklee ni mengutamakan environment, berkesan dan  terbukti shaklee effect akan membawa kesihatan saya ke paling optimum. Cthnya, dari muka jd flawless disebabkan vitamin C shaklee menghasilkan Collagen sendiri. Esp membantu dalam gastric saya dan osteo buat hilang kekejangan semasa mengandung

Saya tidak dapat huraiakan sebanyak mana kalau dikira dalam purata, shaklee membantu saya untuk menyelesaikan masalh saya.  Semuanya terbukti di dalam shaklee.

Anda maw rasa keunikan shaklee?
Jom join saya dibawah team saya dalam #healthwisebiz

#pengedarshakleeuuc
#polluxbiz
#aurorafighter
#founderofhealthwisebiz
#motivationgrid
#amazingshaklee
#askmehow

Whatsapp saya di siniπŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡

http://healthwisebiz.wasap.my/


Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE