Journey with Shaklee

Kenapakah saya pilih shaklee melebihi business lain?

Pada mulanya, seorang kawan memang aktif untuk post macam di wall facebook. Kebanyakan iklan orang-orang facebook, apabila buat iklan, copy paste ja dari upline mereka. Buat saya tidak berapa minat mau baca tapi dengan kawan saya ni. Banyak yang dia cakap post dia macam ni..

"Naa ada suda ESP sampai ditangan sia, siok juga ah bolehbl buat masker. Orang lain minum susu saja tapi saya da dua kebaikan boleh nampak,iaitu,

Cantik luar dan dalam!"

Bila click profile pic-nya, wuii.. Jerawat kecil dia pun hilang, cerah lagi wajahnya, bibir ja nampak kemerah-merahan.. Ploles habis lah!

Lepas amalkan vitamin E puas hati juga

First time makan Vitamin E, kuku jdi keras, kukuh, sebab saya punya jenis ni selalu jenis lembut senang joyak atau patah dan cuci pinggan buat kuku saya nipis dan akhirnya koyak/patah. Ee..bila start sudah gatal sebab digigit oleh nyamuk kah, garu2 lembut muka kah, ADOI! sakit pula, sia-sia muka terluka..kuat suda lepas amalkan vitamin E.

JOIN MEMBER

Next saya apply jadi member, punya main tidak tau cara mau beriklan.. Malu baa! Tiada idea lagi mau tulis apa.
Tapi, saya start dengan cara offline. Bila prang tamya, 'ee kenapa sda macam muka ko berseri ja? Masa ini saya sudah mengamalkan ESP.. Banyak nampak perubahan.. Haa.. Disini lah saya beranikan diri untuk bercakap dan saya start dari family member.

Feedback durang,
'Ko start business part time, baguslah tu tapi mesti ada pros n corns.


BONUS

Waaa, mau ambil berapa lama tu saya belum aktif dalam shaklee,selepas berdaftar sebagai member.

Bila orang tanya,sambil membantu mereka membeli, dan setiap kali ada pebelian,selalu tengok GE yang boleh monitor UV. Bau ada semangat ingin kejar target minimum 150UV.. Dengan reminder oleh mama shaklee untuk naikkan lagi UV. Setiap bulan dapatlah sales setimpal dengan usaha. Syukurr,siapa mau bagi?

FREE TRIP

Huii..semangat membara lepas dengar free trip ni. Leaders2 yang sudah capai 5 angka ke atas,sudah tentu mereka jadi i lnspirasi saya.

Tempat-tempat mereka pegi last year adalah ke Korea.

Tahuni depan pula offer pegi San Francisco & Las Vegas.. Wow!! Memang shaklee selalu yakinkan bukan sahaja pembeli yangs setia dengan shaklee. Malah, dengan member yang menjadi ahli keluarga shaklee sangat meyakinkan bahawa business yang sedamg berjalan ini dapat dikukuhkan lagi jika kita sentiasa berusaha.

KEBAIKAN DAN LAIN-LAIN

Belum saya rasa lagi tapi saya yakin, masa akan datang nanti pasti berjaya rasa satu-satu bonus

Setakat ini, kita start dari bawah eheh

Kalau ada apa-apa ingin bertanya tentang join member, boleh contact saya, details ada dibawah.


Founder of HealthwiseBiz,
Area UUC, Telipok, Kota Kinabalu
Sharren Kaur

Details:-

Facebook : Sharren Kaur
Facebook Biz Page : healthwisebizinsta
Instagram: healthwisebiz
PB: mamaongkis




Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE