Immune Booster for Children

Immune booster Shaklee's Children Set

Salam Sejahtera!

Disini saya mau share tentang set immune kanak-kanak.

Set ini ada: -

- OmegaGuard
- Nutriferon
- Vitamin C Chewable
- Mealshake
- Vitalea for children (VFC)


Kebaikan Omega Guard dengan menambahka antibodi dalam badan anak:

+ Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak, kajian menunjukkan kanak-kanak yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.

+ Membantu mngawal penyakit dari dalam, contohnya, masalah eczema untuk timbul semula.

+ Bantu tingkatkan sistem imunisasi kanak-kanak dan dapat mengurangkan suhu badan seperti demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.

+ Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan untuk mengurangkan serangan contohnya seperti asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.

+ Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus kanak-kanak semasa belajar.


Nutriferon

+ Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk meransang dan meningkatkan keseluruan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan; T-sel, B-sel dan macrophage.

+ Melindungi daripada influenza - ia mengimbangi imun terhadap alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus dan mikrob (demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza)

+ Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.

+ Melambatkan penuaan - formula uniknya meransang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat. Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaaa. Misalnya, kembung, mual dan muntah..


Vita C chewable

+ Vitamin C Chewable 100mg Shaklee membantu meningkatkan imun sistem dalam badan.

+ Membantu memelihara sel badan

+ Membantu menjaga kesihatan tulang, gigi, gusi, mata, otot dan salur darah

+ Rasa sitrus yang hebat

+ Sesuai untuk kanak-kanak atau orang dewasa yang mengalami kesukaran menelan tabletUntuk individu yang mempunyai masalah perut hypersensitive


Meal shake

Kebaikan Meal Shakes

1. Meal Shakes menyediakan nutrien yang lengkap
Memberi 24 jenis vitamin penting dari vitamin A ke Z mineral dan mineral surih. Kekurangan mineral akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin yang menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2. Meal Shakes menyediakan bekalan nutrien utama untuk sel
Kaya dengan protein dan tidak mengandungi laktosa yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel vaksin yang lain-lain. Ia turut meningkatkan imun kanak-kanak.

3. Meal Shakes untuk fungsi tumbesaran
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar kanak-kanak.

4. Meal Shakes untuk antioksidan
Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan komponen antioksida untuk melawas penuaan. Kanak-kanak juga terdedah kepada radikal bebas yang boleh melemahkan sel badan.

5. Meal Shakes dapat mencantikkan kulit
Mengandungi vitamin B-Complex, zat besi dan copper untuk membentuk sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus meningkatkan warna kulit muka dan mencantikkan kulit anak anda.

6. Meal Shakes agen detoksifikasi
Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut atau pergerakan usus) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Meal Shakes dapat atasi masalah sembelit yang sering berlaku kepada kanak-kanak.

7. Rasa yang enak untuk semua golongan
Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi, penambahan nutien yang perlu untuk badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.

Kebaikan Vitalea Chewable kanak-kanak

✳Menyediakan 19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk tumbesaran
✳Membekalkan kalsium untuk tulang, otak dan gigi
✳Meningkatkan tahap daya tahan melawan penyakit Lengkap dengan vitamin B untuk fungsi tubuh yang betul
✳Menyediakan 150% nilai harian Vitamin D untuk menyerap kalsium dengan berkesan
✳Meningkatkan 100% nilai harian Vitamin C yang diperlukan
✳Multivitamin yang kaya dengan antioksidan untuk kulit yang cantik
✳Sesuai untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas
✳Rasa yang sedap dan memang digemari kank-kanak



Sekarang lagi balik lagi tidak tentu tu cuaca. Bagus kita kasi sedia ni dirumah memasing. Sebab sikit ja antibody durang ni

Boleh whatsapp saya utk order;

http://0149505849.wasap.my/

#healthwisebiz
#aurorafighter
#polluxbiz
#myshakleeyouth
#pengedarshakleeuuc
#mamaongkis

Follow saya di link ini:

https://www.instagram.com/healthwisebiz/ (instagram)

Testimonial Set Shaklee Kanak-kanak








Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE