Vitamin C Sustained Release

Vitamin C Sustained Release dan Kecantikan

Badan kita ni mampu bertahan apa saja,contohnya kalau badan kita sejuk akan mengigil untuk menghasilkan haba. Kalau pula panas, badan kita akan meng1hasilkan peluh untuk menyejukkan badan pula. Ñ

Tapi macamana kalau sakit pula? Terpulang saja sama askar-askar badan memasing iaitu antibodi. Kelemahan badan kita ini, dia tidak dapat hasilkan vitamin C. So maka vitamin C pun kena cipta supaya antibodi kita boost ikut musuh yang mereka hadapi pada masa itu.

Vitamin c ini fungsinya membantu kesihatan sistem imun dan memgekalkan pertahanan antioksidan semula jadi serta penyambungan sel dengan sel yang lain. Tambahan, vitamin c adalah antioksidan yang kuat dapat membantu dalam sistem imunisasi dan melindungi sel yang mempunyai radikal bebas.




Wanita ini telah mengamalkan vitamim C sustained release selama dua bulan. Resultnya, dari mukanya yg berjerawat kecil ini sudah berkurangan. Dengan bonusnya, mukanya jadi cerah! Untungnya bila sudah amalkan yang sihat double up lagi kelebihan vitamin yang ada.

Boleh whatsapp saya di 0149505849

Atau click link ini http://healthwisebiz.wasap.my/

Boleh follow juga instgram saya
https://www.instagram.com/p/BfGXIh0A3G0/

Thank u sebab follow. Sia akan follow kamu juga,ya.


Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE